dimarts, 26 de maig del 2009

mes i mes...

doncs aixo... mes i mes quilometres, ja que tothom diu que no entrena i no ia ningu que estigui fluix... sera culpa de la meva bici que no corre?¿ jo anire resumint els entrenaments de la temporada (objectiu?¿ de moment cap de fixe..) intentar agafar una mica de forma per no quedar tan malament com fins ara jejejeje



de moment deixo els 2 dies d'aquesta setmana:



Dilluns:
carretera
34,5 kms
25,63 avs
1º 20' 48"



sortida a estirar les cames desde Artesa fins al peu del panta de Rialp i tornar, les cames una mica cansades del dia anterior pero be...



Dimarts:
carretera
106,77 kms
30,63 avs
3º29'10"



rodar.. rodar... per la zona de balaguer - tarrega, un dia amb bastant vent!! al pla encara hem defenso pero a les pujades... de moment encara no a caigut cap serie, avere si poc a poc vaig agafant forma..


aqui deixo posada una foto de la nova bici! amb aixo dona gust sortir!

3 comentaris:

  1. Hola bones , em dic Sergi i soc de Tremp.He vist aquest blog desde el del Santi , i si no fallo , diria que es el teu pare el que em va baixar amb el cotxe a l'hospital a la trempedalada de Tremp.Dona-li un altre cop mil gràcies!!!
    p.d:Ja em va ficar al dia de lo valent que estas!!Anims!!

    ResponElimina
  2. Molt guapa la bike neng, a veure si algun dia vens a fer el glober amb l'Arras team d'Alentorn. Salut i fot-li canya!

    ResponElimina
  3. Tio però que fots tu amb una bici tan GUAPA. Ara ja saps lo que et tocar fer....kms i més kms.

    Salut

    ResponElimina