diumenge, 31 de maig del 2009

Marxa BTT del Solsones

doncs la primera marxa on jo encara no esperava notar gaire els kms acumulats que porto aquest ultim mes.. pero el resultat ha estat millor del que m'esperava, la cosa de una setmana per l'altra a millorat i bastant, ja no veie les pujades llargues i inacabables sino que me les prenia amb una mica mes de ganes! el que ve a ser la marxa la sortida ha estat amb la meva linia... tirant una miqueta per fer-me vere i despres m'amago jajajajajaja he decidit esperar la colla de Ponts que no han tardat gaire a atrapar-me i hem anat fins al desviament de la mitjana - llarga (tots junts) es una forma de dir-ho... despres hem anat tirant amb el david i hem atrapat a la Merce, sort n'em tingut de les trialeres que sino no l'atrapem... al final s'ha despenjat una miqueta i hem arribat amb el David, me notat molt fi als ultims 15kms cosa que ma sorpres!! resumint... hem sembla que un exit de inscrits, gairebe 500, els avituallaments molt complerts!! i els obcequis no estaven malament!! l'unic que milloraria es el marcatge del circuit, ja que a alguns punts et perdies...

i pel que son els numeros, hem del el David el 25 de la llarga i jo el 26, remuntant de bastant enrere i parant a tots els avituallaments menys a un...

total....

68 kms
4º13'20"

1 comentari:

  1. Ei tio!! al final em vas fer un "hachazo" en la ultima trialera; per la propera no te la perdono eh?? Fins la propera i bona cursa.

    ResponElimina