dimarts, 9 de juny del 2009

La Bonaigua

Dissabte dia 6 a les 6 de mati sona el despertador, tots de peu, agafar el cotxe i cap a la Pobla, les ultimes dues setmanes l'havia mes o menys preparat, pero l'entreno no era ni molt menys l'adecuat a la ruta, ja que de pujades cap ni una havia entrenat, nomes kms i mes kms perpoder-la acabar en condicions...

arribem a la Pobla sobre les 7 i mitja gairebe, anem a recollir el dorsal i el xip (bona hora, encara no hi havien cues!) toca una hora de espera fins a la sortida a les 8:30, bastanta gent coneguda, anem comentant anecdotes mentre van caient cuatre gotes.. la que ens caura avui...

a les 8:20 ja estic a la sortida amb uns cuants d'artesa i a les 8:30 pasades es dona el tret de sortida!! 191kms i el meu repte era fer menys de 6h 30' aixi que, a pedalar!!!



La sortida de la Pobla el grup ja es va enfilar cap a Sort a una velocitat de creuer de 40 km/h a 55 km/h amb alguns canvis de ritmes que deunido! i mes de un ensurt... pujavam parlant amb el Sergi pujabet i en un nores ens vam plantar a Llavorsi! ja començaven algunes rampes pero el grup s'aguantava be! fins a Esterri d'aneu vam pujar bastant rapid i aqui ja començava el primer port! 22kms i pujar fins a 2.200mts, nomes sortir del poble el grup es va començar a estirar i a trencar, jo anava controlant el Sergi pero a les primeres rampes ja el vaig perdre!! 65kms a les cames i pluja i mes pluja, i les cames no van! si nomes porto 2 kms de port! potse vaig per sobre del meu ritme, afluixo una mica i hem despenjo del meu grup... paso de pujar a 20 - 22 a pujar a 16-17 aguanto fins les primeres rampes series pero no vai... comensa la crisis... 120kms per endavant... 2700 de desnivell i jo alli al mig que ni endavant ni endarrere! moll i gelat... em prenc un gel i la gent no para d'adelantar-me, poso el crono a l'hora i intento no pensar amb el que hem queda, agafr un ritme comodo i avere com van millorant les coses... de cop veig que la gent ja no m'adelanta tant... sera que ja vaig dels ultims?¿ miro crono i veig que e agafat un bon ritme i ja e pasat la mitat del port, vaig agafant gent i anem formant un grupet bo, i aixi anem pujant remuntant, arribem a les ultimes curves i les meves cames ja comensen a queixar-se, afluixo un puntet i acbo de fer els 2 ultims kms del port, plovent i a 4ºC! amb neu a la cuneta!

veig que porto un bido i mig de aigua i no paro al avituallament, agafo un paper de diari xop, mel poso a sota el jersei (algo parara no? jajajaja) i avall co***** quin fred!!!!! la gent baixa casi parada! aquesta es la meva, plat gran i les dents spretades i avall, comenso a pasar gent i gent, deixa de ploure i acabem de arribar a Vielha alla atrapo al Sergi, trevessem Vielha i inici del 2on port de la marxa, la pujada al tunel! a les primeres rampes hem poso a marcar un ritme wapo i veug que el grup hem va seguint bastant enfilats aixo si i el Sergi cuan me adonat ja s'havia despenjat del grupet... a la recta d'abans del tunel vaig deixar de tirar ja que ja pensava amb Perves... el que no pensava jo es que el tunel fos tan llarg i fes tanta pendent! alla al mig nomes feia que mirar amunt i avall! i allo no s'acabava quins moments mes dolents... surto per fi d'aquell forat i a la baixada fins a pont de Suert, pluja i aire de cara! quin fred!! espero al grupet que venia per darrere i vam anar bastant rapidets baixant fins a baix, vam atrapar al grupet de davant i tot!! i un cop a Pont de Suert, la ultima pujada de 12kms fins a Perves!
alli de cames anava be! pero psicologicament destrossat... de cop ja hem veig al final del grupet i despenjan-me... si de cames vaig be!! nomes hem faltava aixo... hem comenso a menjar el coco i hem van treient distancia... arribem a Viu de LLevata i un km de decans abans de afrontar els 2 ultims a un 7 i pico % de pendent, alli ja me motivo a mi mateix, miro el crono i encara no portavem ni 6 hores! podria arribar dins el temps previst si mi aplicava una mica! comenso a remuntar i ultim km!! hem comenso a trobar be i el faig bastant rapidet, adelantant a bastanta gent que se li va fer dur, arribo al alt de Perves i els ultims 20kms! tenia que marcarme una mitjana de 35 per entrar dins el temps... comenso a baixar i m'escapo del minigrupet! arriscan bastant... arribo a Senterada, amb 3 tios mes a roda, hem poso a tirar com un animal, sort que la carretera te tendencia a baixar, rodavam a 60 km/h gairebe! i anar agafant gent! miro crono i 6h20' hem fan algun relleu que ja era de agrair i ja vec la Pobla, ultims relleus donanu tot i entrada a meta, miro crono i 6h 25' !!!! havia aconseguit el meu repte sense tenir gens de bones sensacions! i aixo que eren 191kms i no 185kms anunciats!

no se si estar content o no, al menys la he acabat dins el que esperava, pero segur que el temps es millorara!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada